Glutenfria pizzor i Laholm
Blev så himla glad att de äntligen fått glutenfria pizzor i Laholm, på Brasseriet. När jag en dag skulle beställa(i augusti) säger de: "Nej, vi har inte tid att göra glutenfria pizzor nu i sommar när vi har så mycket att göra?" Likadant när man kommer och ska äta dagens "Nej tyvärr har vi inget glutenfritt" Inget alls? "Nej, kanske att du kan få slottsteken från i Söndags" Vad är det för respekt och service mot sina kunder? Har någon annan varit med om ngt liknande där vi glutenallergiker inte blir tagna på allvar?
Skriven av Gäst
Skrevs september 2006
Hej
Skriven av Gäst
Skrevs september 2006
Hej
Nej, det var verkligen dålig service. Överlag tycker jag ändå att jag blir bra bemött när man frågar om specialmat etc. Trist!
Skriven av Joakim
Skrevs januari 2007
Skriv ett svar
Forumet är under omarbete, och du kan inte svara på ett inlägg i nuläget.Forumets kategorier
- Allergier utomlands (940 st)
- Allergiska barn (1621 st)
- Anslagstavlan (1046 st)
- Åsikter och önskemål (181 st)
- Återkallelser (135 st)
- Bakning (229 st)
- Fisk och skaldjur (32 st)
- Gluten och vete (3038 st)
- Höns och Ägg (176 st)
- Kombination av allergier (383 st)
- Mjölk och laktos (1914 st)
- Nötter (119 st)
- Recept (303 st)
- Restaurang och Café (278 st)
- Soja (85 st)
- Tips & Råd (507 st)
- Växtproteiner (63 st)